„Je to návykové, jakmile jednou okusíte, už se nikdy neodtrhnete,“ avizuje řetězec KFC na svých internetových stránkách, kde se z novinky jménem Chizza dělá největší světová pochoutka současnosti.
Po odebrání vzorku z I. P. Pavlova následovala návštěva pobočky na Národní třídě, kde redaktory Expres.cz překvapila cena. Chizza, která na I. P. Pavlova stála 119 Kč, tu byla nabízena za 139 Kč.
Jedna měla výrazně více koření než ta druhá a třetí zase vypadala, že na ni téměř zapomněli nasypat sýr. Co se chuti týče, tak to byla velká slabota u všech vyzkoušených vzorků. Takové nevýrazné Qurrito, které je ale oproti Chizze již kultovním fastfoodovým pokrmem.
Po pozření pár kousků vás dokonce napadne, že Chizza je takovým lepencem či patlaninou, která vznikla ze všech možných zbytků.
Chizza je v současné době ze všech sendvičů z KFC nejdražší, má pochybnou cenovou strategii a navíc chuťově to není žádný zázrak. Proč si ji tedy dávat? Maximálně ze zvědavosti.