pondělí 17. listopadu 2025

ak Ondy Mikula a ShopaholicAdel alias Adéla Pulcová začali spolupracovat s McDonald’s

Jak Ondy Mikula a ShopaholicAdel alias Adéla Pulcová začali spolupracovat s McDonald’s

 




Jak Ondy Mikula a ShopaholicAdel alias Adéla Pulcová začali spolupracovat s McDonald’s

(A proč se pod stolem hromadí víc jídla než v celém skladě fast foodu)

Internetem nedávno proběhla zpráva, která překvapila i největší odborníky na český online cirkus: Ondy Mikula a ShopaholicAdel údajně uzavřeli nečekanou spolupráci s McDonald’s. Ano, čteš správně – ikony českého TikToku, které běžně vídáme v úplně jiných kontextech než je fastfoodová uniforma, se objevily v žluto-červeném světě hranolek a Big Maců.

První náznaky: když se láska spojí s hranolkama

Když se na internetu začaly šířit obrázky Ondyho a Adély v McDonald’s čepicích, mnozí si mysleli, že jde o meme. Ale ne – podle dostupných informací se oba rozhodli spojit své síly a vytvořit to, čemu by se dalo říkat „romanticko-fastfoodový projekt století“.

Podle zdrojů blízkých kečupu s majonézou byla spolupráce založena na jednoduchém plánu:

  • Adéla měla propagovat nový „Happy Meal pro dospělé“
  • Ondy zase „McMenu pro tvůrce, co se nebojí upřímnosti“

A ano, údajně se i sami nabídli, že budou testovat jídlo přímo na místě. A jak víme, ti dva se testování rozhodně nebojí.




Pod stolem začal jiný příběh

To, co ale zaujalo fanoušky nejvíc, nebyly jejich uniformy – ale to, co se dělo pod stolem.

Divákům totiž neuniklo, že pod nimi leží:

  • pomačkané krabičky od burgerů,
  • vysypané hranolky,
  • rozlitý drink,
  • jeden opuštěný nugget, který vypadá, jako by zažil tři světové války.

Spekuluje se, že právě tento „kreativní chaos“ byl součástí kampaně – McDonald’s prý chtěl ukázat realitu: když se natáčí reklama, nepořádek je nedílnou součástí. Jiní ale tvrdí, že to byla prostě jen Adélka, která „ochutnávala tak intenzivně“, až věci začaly padat všude kolem.

Reklamní zastávka: Ondyho a Adél YouTube svět

A když už je řeč o reklamě, nelze vynechat ani jejich video tvorbu. Pokud chceš nasát atmosféru celého tohohle online cirkusu, mrkni na následující videa – fungují skoro jako bonusová reklama k celému příběhu:

Reakce fanoušků: smích, zmatení a touha po hranolkách

Komentáře u obrázků a videí mluví za vše:

  • „Adél a Ondy v McDonaldu… teď už jsem viděl všechno.“
  • „Tohle je ten nejlepší multivesmír.“
  • „Když začnou dělat i McAdélu menu, tak končím.“
  • „Ten bordel pod stolem je přesný.“

Fanoušci si dělali srandu, že McDonald’s konečně našel ambasadory, kteří přesně ukazují, co se stane, když jídlo chutná až moc dobře.

Marketingový tah století?

Ať už jde o skutečnou spolupráci, nebo jen o vtipné kreativní pojetí, jedno je jisté: nikdo by nedokázal udělat takový rozruch kolem McDonald’s jako právě tahle dvojice.

Ondy přináší humor, upřímnost a ironii. Adélka zase emoce, výrazné názory a nezapomenutelný styl.

A dohromady? To je kombinace, proti které ani Big Mac nic nezmůže.

Budoucnost této spolupráce

Pokud vše půjde podle plánů, dočkáme se prý:

  • McOndy – burger, který je „trochu jiný, ale vlastně hodně dobrý“
  • Adélčin speciál – hranolky se třemi omáčkami, protože jedna nestačí
  • „Reklamního spotu“, kde Adéla vysvětluje, že „tohle menu není projekt, to je láska“

A samozřejmě, merch v podobě triček s nápisem „Pod stolem se to děje“. Jestli se tahle spolupráce opravdu rozjede naplno, můžeme se těšit na to, že McDonald’s už nikdy nebude vypadat jako dřív.